Freelance consultant in various fields drawn from/ based on a wide range of expertise ~ spanning over 33 years of professional services ~ benefiting international and local clients...
HAVE TOOLS WILL TRAVEL... Its a Financial Jungle Out There ~ Sharpen Your Grey Matter!

Friday 8 April 2011

Flyer utk bantu usahawanherba...

Muka depan flyer... untuk Golden Touch D' Saba's Beauty & Wellness.


Tmn Tun Dr Ismail, Kuala Lumpur
2011-04-07

Flyers ~ Abadikan Herba dalam Kehidupan Anda! Saya ingin melihat inisiatif saya dengan 'Merakyatkan Industri Herba' semasa saya menerajui Jabatan Pertanian Perak menjadi kenyataan .... justeru itulah janji-janji saya kpd DYMM Paduka Seri Sultan Perak sendiri. 

Wassalaaam ~ usahawantani/herba dan komuniti tani perlu dibela, tak kira apa warna mereka! 

Malaysia untuk semua! 

Salam ikhlas dari saya,

Arifin Abdul Latif @ ArifinLatif Consulting
Seorang Pesara Gomen!

  • Link Facebook: http://www.facebook.com/album.php?aid=301248&id=633309139&saved#!/album.php?fbid=10150150922769140&id=633309139&aid=300852


    Muka belakang...selamat menggunakannya ~ jangan biarkan gangguan2 politik/pesaing mematahkan semangat! saya tak omong2 kosong....

    1 comment:

    1. KALAU RASA FLYERS NI TAK BERGUNA SILA DELETE KAN SAHAJA. TERIMA KASIH

      ReplyDelete